Dlaczego klienci milczą po otrzymaniu oferty? Przyczyny i sposoby reagowania
Dowiedz się, dlaczego potencjalni klienci milczą po otrzymaniu oferty, jakie są tego przyczyny...
Arkadiusz Zdziebko | wsparcie w sprzedaży i marketingu B2B dla firm usługowych
Sprzedażą B2B zajmuję się od ponad 8 lat – głównie w firmach usługowych.
Łączę doświadczenie sprzedażowe z wiedzą z zakresu marketingu i technologii. Lubię pracować procesowo, szukać prostych rozwiązań i wdrażać zmiany, które naprawdę robią różnicę.
Moja specjalność?
Wyszukiwanie i eliminowanie wąskich gardeł w procesie sprzedaży, wpierane rozwiązaniami technologicznymi.
Sprzedażą B2B zajmuję się od ponad 8 lat – głównie w firmach usługowych.
Łączę doświadczenie sprzedażowe z wiedzą z zakresu marketingu i technologii. Lubię pracować procesowo, szukać prostych rozwiązań i wdrażać zmiany, które naprawdę robią różnicę. Moja specjalność?
Wyszukiwanie i eliminowanie wąskich gardeł w procesie sprzedaży, wpierane rozwiązaniami technologicznymi.
Moja filozofia:
W sprzedaży nie ma miejsca na czary. Są za to procesy, dane, zrozumienie psychologii klienta oraz zespołu. Moje podejście opiera się na doradztwie, partnerskiej relacji oraz naprawie zdefiniowanych wąskich gardeł. Co to oznacza?
1. Nie będę Twoim potakiwaczem. Będę kwestionował status quo i pokazywał Ci perspektywę, której mogłeś nie dostrzegać. Moim celem jest dostarczenie Ci nowej, wartościowej wiedzy o Twoim biznesie.
2. Szczerość i transparentność to podstawa. Jeśli uważam, że dany pomysł nie przyniesie Twojej firmie korzyści, powiem Ci o tym wprost. Szanuję Twój czas i pieniądze.
Wybrane osiągnięcia:
1. Software House:
– Trzykrotne zwiększenie średniej wartości pojedynczej szansy sprzedażowy. Poprzez podział na odrębne linie biznesowe, stworzenie dedykowanych procesów i nauczenie zespołu, jak docierać do bardziej świadomych klientów.
– 30% zwiększenia sprzedaży do obecnych klientów BEZ zwiększania zespołu. Wdrożenie i zoptymalizowanie procesu Account Managementu, co przyczyniło się na efektywniejsze wykorzystanie potencjału istniejącej bazy klientów.
– Skrócenie cyklu sprzedaży o 15% przy jednoczesnym wzroście wartości szansy sprzedaży, dzięki lepszemu i precyzyjnemu procesowi kwalifikacji i oraz optymalizacji procesu sprzedaży.
2. Agencja marketingowa:
– 100% wzrostu liczby umawianych spotkań handlowych w ciągu 5 miesięcy. Przebudowanie procesu generowania leadów i wdrożenie precyzyjnych zasad ich kwalifikacji.
– Skuteczne przeskalowanie zespołu handlowego z 2 do 4 osób w 5 miesięcy (rekrutacja oraz onboarding)
3. Firma IT (wdrożenia ERP):
– Pozyskanie największego kontraktu w historii firmy na wdrożenie systemu ERP o wartości ponad 1,5 mln zł. Wymagało to dogłębnej analizy potrzeb, zbudowania zaufania na poziomie zarządu i pokazania wartości wykraczającej daleko poza sam produkt.
Wypełnij formularz kontaktowy bądź umów się na darmową konsultację. Sprawdzimy, czy jestem w stanie Ci pomóc.
Wszystko zaczyna się od rozmowy!
Znajdziesz tu treści z zakresu sprzedaży, marketingu oraz rozwoju
biznesu w B2B. Głównie w kontekście sprzedaży usług.
Dowiedz się, dlaczego potencjalni klienci milczą po otrzymaniu oferty, jakie są tego przyczyny...
Odkryj największe wyzwania w sprzedaży B2B dla MŚP. Dowiedz się jak zaplanować proces...
Jak content marketing może wspierać sprzedaż w B2B? PROCES SPRZEDAŻY B2B MARKETING B2B...
Dowiedz się, czym jest Account Based Marketing (ABM) i jak może wspierać sprzedaż...
Wypełnij formularz kontaktowy i umów się na darmową konsultację. Sprawdzimy, czy jestem w stanie Ci pomóc.
Wszystko zaczyna się od rozmowy!