Arkadiusz Zdziebko | wsparcie w sprzedaży i marketingu B2B dla firm usługowych

O mnie

Cześć! Z tej strony Arek 🙂

Sprzedażą B2B zajmuję się od ponad 8 lat – głównie w firmach usługowych.
Łączę doświadczenie sprzedażowe z wiedzą z zakresu marketingu i technologii. Lubię pracować procesowo, szukać prostych rozwiązań i wdrażać zmiany, które naprawdę robią różnicę.

Moja specjalność?
Wyszukiwanie i eliminowanie wąskich gardeł w procesie sprzedaży, wpierane rozwiązaniami technologicznymi.

0 +
Sprzedanych projektów B2B
0 +
Przeprowadzonych Discovery Calli
0 +
Lat doświadczenia
Skille i doświadczenie
Skille i doświadczenie

MOJE DOŚWIADCZENIE

Sprzedażą B2B zajmuję się od ponad 8 lat – głównie w firmach usługowych.
Łączę doświadczenie sprzedażowe z wiedzą z zakresu marketingu i technologii. Lubię pracować procesowo, szukać prostych rozwiązań i wdrażać zmiany, które naprawdę robią różnicę. Moja specjalność?
Wyszukiwanie i eliminowanie wąskich gardeł w procesie sprzedaży, wpierane rozwiązaniami technologicznymi.

Moja filozofia:
W sprzedaży nie ma miejsca na czary. Są za to procesy, dane, zrozumienie psychologii klienta oraz zespołu. Moje podejście opiera się na doradztwie, partnerskiej relacji oraz naprawie zdefiniowanych wąskich gardeł. Co to oznacza?
1. Nie będę Twoim potakiwaczem. Będę kwestionował status quo i pokazywał Ci perspektywę, której mogłeś nie dostrzegać. Moim celem jest dostarczenie Ci nowej, wartościowej wiedzy o Twoim biznesie.
2. Szczerość i transparentność to podstawa. Jeśli uważam, że dany pomysł nie przyniesie Twojej firmie korzyści, powiem Ci o tym wprost. Szanuję Twój czas i pieniądze.

Wybrane osiągnięcia: 
1. Software House:
Trzykrotne zwiększenie średniej wartości pojedynczej szansy sprzedażowy. Poprzez podział na odrębne linie biznesowe, stworzenie dedykowanych procesów i nauczenie zespołu, jak docierać do bardziej świadomych klientów.
30% zwiększenia sprzedaży do obecnych klientów BEZ zwiększania zespołu. Wdrożenie i zoptymalizowanie procesu Account Managementu, co przyczyniło się na efektywniejsze wykorzystanie potencjału istniejącej bazy klientów.
Skrócenie cyklu sprzedaży o 15% przy jednoczesnym wzroście wartości szansy sprzedaży, dzięki lepszemu i precyzyjnemu procesowi kwalifikacji i oraz optymalizacji procesu sprzedaży.

2. Agencja marketingowa: 
– 100% wzrostu liczby umawianych spotkań handlowych w ciągu 5 miesięcy. Przebudowanie procesu generowania leadów i wdrożenie precyzyjnych zasad ich kwalifikacji.
– Skuteczne przeskalowanie zespołu handlowego z 2 do 4 osób w 5 miesięcy (rekrutacja oraz onboarding)

3. Firma IT (wdrożenia ERP):
– Pozyskanie największego kontraktu w historii firmy na wdrożenie systemu ERP o wartości ponad 1,5 mln zł. Wymagało to dogłębnej analizy potrzeb, zbudowania zaufania na poziomie zarządu i pokazania wartości wykraczającej daleko poza sam produkt.

 

Trochę prywaty
Trochę prywaty

CO ROBIĘ W WOLNYM CZASIE?

Mąż, podróżnik, fan aktywnego spędzania czasu. 
Lubię też poczytać dobrą książkę, a w każdym wolnym momencie odpalam kolejny podcast ze swojej listy to-do 🙂 

Poniżej znajdziesz kilka fotek z moich aktywności oraz podróży. 

JESTEŚ CIEKAWY JAK MÓGŁBYM POMÓC TOBIE?

Wypełnij formularz kontaktowy bądź umów się na darmową konsultację. Sprawdzimy, czy jestem w stanie Ci pomóc.
Wszystko zaczyna się od rozmowy!

Blog
Blog

Pigułka wiedzy o sprzedaży i marketingu B2B

Znajdziesz tu treści z zakresu sprzedaży, marketingu oraz rozwoju
biznesu w B2B. Głównie w kontekście sprzedaży usług.

 

POROZMAWIAJMY

Wypełnij formularz kontaktowy i umów się na darmową konsultację. Sprawdzimy, czy jestem w stanie Ci pomóc.
Wszystko zaczyna się od rozmowy!