Arkadiusz Zdziebko | wsparcie w sprzedaży i marketingu B2B dla firm usługowych

Twoja firma mierzy się z podobnymi problemami?

 Nie wiesz, jak prowadzisz spotkania sprzedażowe oraz rozmowy, aby wyróżnić się na tle konkurencji? 
❌ Nie wiesz, w jaki sposób kwalifikować leady, aby pozyskiwać wartościowych klientów?
❌ Twoja marżowość jest bliska zeru? (bądź jeszcze gorzej, nawet jej nie znasz?
❌ Przeprowadzasz darmowy konsulting, a klienci potem urywają kontakt?
❌ Rozmowy sprzedażowe kończą się wysłaną ofertą bez odpowiedzi?
❌ Nie jesteś w stanie przewidzieć wygranych szans sprzedażowych?
❌ Nie wiesz, jak zwiększyć sprzedaż do obecnych klientów? 
❌ Nie wiesz, w jaki sposób sprzedawać drożej swoje usługi? 
-TWÓJ PROBLEM, Z KTÓRYM SIĘ MIERZYSZ-

W jaki sposób mogę Ci pomóc?

W ramach doradztwa pomogę Ci holistycznie usprawnić Twoje działania sprzedażowe uwzględniając strategię oraz procesy.

Pomogę ci zbudować proces sprzedaży, który będzie odpowiadał procesowi zakupowemu Twoich Buyer Person.

 

Pomogę Ci stworzyć proces kwalifikacji leadów, abyś przestał marnować tworzyć oferty dla klientów, którzy się tylko rozglądają i nigdy nie skorzystają z Twoich usług.

Pomogę Ci usprawnić strukturę oraz zakres Twoich ofert handlowych, aby zwiększały skuteczność procesu sprzedażowego.

 

Usprawnianie sprzedaży to proces ciągły:

  1. W dzisiejszym rywalizującym środowisku biznesowym, kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy ma efektywność jej procesów sprzedażowych B2B. Optymalizacja sprzedaży jest fundamentem stabilnego wzrostu.

  2. Zoptymalizowany proces sprzedaży to nie tylko poprawa wydajności działań i skrócenie cyklu sprzedażowego, ale również znaczące zwiększenie przychodów firmy.

    Efektywność = fundament sukcesu w sprzedaży.

  3. Staranne zaplanowanie i optymalizacja procesu sprzedaży zapewniają, że każda interakcja z potencjalnym klientem jest efektywna. To z kolei maksymalizuje szanse na zwiększenie sprzedaży. Przez eliminowanie zbędnych etapów i redukcję nieefektywności, optymalizacja procesu sprzedaży przyczynia się do znacznego ulepszenia doświadczeń klienta.

  4. Zoptymalizowany proces sprzedaży umożliwia pracownikom skupienie się na najbardziej obiecujących leadach.
    To podejście pozwala szybciej identyfikować i adresować potrzeby i problemy klientów.

  5. Efektywny proces sprzedaży pozwala zespołom obsłużyć większą liczbę potencjalnych klientów, co przekłada się na wzrost liczby wygranych szans sprzedażowych i zwiększenie przychodów.

  6. Ważne jest, aby pamiętać, że optymalizacja procesu sprzedaży w B2B jest procesem ciągłym. Należy nieustannie identyfikować obszary do poprawy, zwiększając skuteczność i efektywność, aby utrzymać przewagę nad konkurencją.

Blog
Blog

Pigułka wiedzy o marketingu i sprzedaży B2B

Porozmawiajmy!